001 — Föreläsare001/003
BYWRTRS medlem Helén Rigamonti som utbildar i CX och kundledarskap sitter i blå kavaj och glasögon.
CX-expert, föreläsare & författare

Helén Rigamonti

Helén Rigamontis passion är att göra kundens röst hörd i organisationer och lyfta Customer Experience (CX), läran om kundupplevelser. Hon har lång erfarenhet som chef och ledare i privat och offentlig sektor. Heléns fackbok "Customer Experience Management på svenska - konsten att leverera rätt kundupplevelse" (Studentlitteratur) blev framröstad som Årets Marknadsföringsbok 2024.

Inriktning

Att skapa en kundcentrerad organisation är en nödvändighet i dagens snabbrörliga och konkurrensutsatta ekonomi där kunden har makten. Men vad innebär det egentligen att vara kundcentrerad, och hur kan du transformera din organisation för att uppnå detta mål? Första steget är att bli en kundledare som låter det kundcenterade arbetet genomsyra allt ni gör, varje dag. I interaktiva workshop guidar Helén ert team till en gemensam förståelse för kundcentrerat arbete. Med konkreta exempel och kundberättelser lär ni er hur Customer Experience (CX) kan förbättra både samarbete och lönsamhet. Och hur ni omvandlar CX från teori till en levande strategi i er dagliga verksamhet.

Expertområden

KundledarskapetCustomer ExperienceLedarskap
Boka föreläsare
005 — Kontakt005/005

Vill du boka Helén Rigamonti?

Kontakta oss för att boka Helén Rigamonti för ditt nästa event.